MIJN DIENSTVERLENING

Managementondersteuning

Ruim 20 jaar kennis en ervaring staat jou tot beschikking. In functies als receptioniste, directiesecretaresse, projectondersteuner en managementassistent heb ik de kneepjes van het vak leren kennen. Daardoor zijn er veel werkzaamheden te bedenken die jij aan mij kunt overlaten. Bijvoorbeeld: het maken van afspraken, notuleren, uitwerken van offertes, voorraadbeheer, opschonen van klantenbestanden of het afhandelen van informatieaanvragen. Denk je eens in hoeveel tijd je kunt besparen door het uitbesteden van werk…

Voor slechts een paar uur per maand, de duur van het project of tijdens het zwangerschapsverlof van jouw vaste assistent. STERK ondersteunt staat voor je klaar.


Communicatie

Tegenwoordig is het heel eenvoudig om in contact te blijven met jouw klanten. Via de website, social media en e-mail deel je met hen allerlei informatie. Toch lukt het je niet om meer volgers te krijgen op social media en kost het maken van die nieuwsbrief of mailing je teveel tijd. Herkenbaar?

STERK ondersteunt neemt jou het werk uit handen. Zo maak ik voortaan die (digitale) nieuwsbrieven en mailingen voor jou, houd ik de website actueel en beheer ik de social media pagina’s. Kortom, alles is geregeld met de professionele ondersteuning van STERK ondersteunt.


Eventorganisatie

Een event organiseer je om jouw klanten te informeren over een nieuw product of dienst. Om jouw medewerkers te bedanken voor hun inzet. Of omdat je iets te vieren hebt. Je kijkt ernaar uit maar het plannen en regelen ervan vraagt tijd. Niet alleen in de voorbereiding maar ook tijdens het event. Heb jij die tijd?

STERK ondersteunt helpt jou een handje! Als event coördinator heb ik ervaring in het organiseren van zakelijke bijeenkomsten zoals (her)opening kantoorpand, bedrijfsuitje, klanten dag, zakelijke lunches en diners, vergaderingen, etc. Van A tot Z regel ik het allemaal voor jou. En ook tijdens het event ben ik aanwezig om ervoor te zorgen dat het programma soepel verloopt en het jouw gasten aan niets ontbreekt.